Friday, July 24, 2009

Hanees vs Hariz

Semenjak dua menjak ni aku pong dok tau nape aku cm xbape happy nak keje..sbbnyer.....tuttttttttt....ntah laaa..semoga tuhan bagi aku kekuatan utk terus hidup yg byk warna-warni nih...wahh..berpalasapah la plakk akuhhh...

Actually aku xde mende nak diceritakan sbbnyer xde ape yg perlu dihebahkan, sbbnyer hanya tuhan dan aku saja yg tau...tp yang pasti aku tahu keputusan yg aku buat adalah betul.

K la dr cerita melalut tak tentu psl baik aku tempek muke anak dara ngan anak sedara bujang ksygkan akuh ni..yg bujang sorang lg xde gamba terbaru....so..tempek ler mane yg ade dulu...bukan ape tenang jiwa aku bile tgk gambo bdk2 ni..hilang seme masalah yg bergulung2 dlm kepala otak akuh nih...

Hanees





















Hariz

2 comments:

Anonymous said...

hariz sebijik rupa maknya eh. hamboih hamboih hanees komain sampai garu kepala. takut tak mengikut piawaian mamanya la tuh yer haha. besaukan la sikit gambo tu mamazaza. tak puas tengok!

Mama Mulan said...

tuh ler same muke mak dier, tuh xlame lg die dah nak dpt adik baru..huhuh..maunyer xpegang kepala..selagi xbersih..xleh masuk rumah..hahahaha...