Monday, July 13, 2009

I'm backkkkkkk

Wah dah hampir sebulan aku tak jenguk dlm blog aku nih, aku pun xtau nape smjk 2 menjak ni aku mls nak berkarya...kronik dah thp kemalasan aku nih..skrg ni aku tgh giat dan berusaha gigih MENTELAAH dan ULANGKAJI 'subjek' yang saje2 aku cipta stlh sekian lama 'mendenaalah' tuh disekat...hanya mereka2 yg dekat ngan aku jerk tau ape yg aku tgh study...hohohohohoho...mungkin sbb tu la kot blog aku ni aku pandang sebelah mate tu pun ngan mate suku bukak..hehehhe...

Tambah plak ade satu hari tuh aku dah tanam usaha nak mengupdate blog aku nih, sekali aku bukak...die tulis blog aku under prono...sungguh tak sekolah la org2 yg suke memblok tuh..bak kate Mama Rose..IQ zero..hhuhuuhu..

So disekempatan yg ade kt umh n, dikala anak dara aku tgh layan tido dlm buai, manakala abahnya plak layan tv, ape lagi cecepat rampas ape yg ade dr abah Hanees utk bukak mendenaalah ni...walaupun...tarammm kan ajerk....huhuhuh..

Untuk menyeronok kan mate aku pd mlm ni aku nak letak gambo ank dara aku yg happy bile aku balik dr keje..2 minggu dok kt bwh jagaan mak toknyer....

Mase ni kt umh lame lg....ooo sebut psl umh2 ni, sbnonye teman dh berpindah ke rumah baru..nnt la lain entry aku citer psl pindah2 rumah ni.....

1 comments:

Anonymous said...

wah pandai seksi anees yer hikhik. hah! cepat citer!!! bila nak ajak makan nih. warm house kata omputih haha