Friday, February 19, 2010

Corat-Coret Balik Kpg - Segamat

Aku dh berazam pd diri sdiri ..(cewahhhh ayat cm nak amek pekse jerkkk)..kalau boleh setiap bulan 1 entry akan di uploadkan dlm blog aku nih..atleast ade jugak laaa benda yg nk dishare kan...

Ok ..straight to the point...about 3 weeks ago...aku bercuti balik kpg...so aktiviti kt sane..kami menziarah kebun..wah g kebun jerk pun tp ayat cm YB nak lawat kpg jerk bunyiknye kan..huhuhu...

Nama jerk g kebun..tp yg tukang pnjat abah aku jugak...yg lain jd tukang tgk, abah hanees jd tukang arah...sbbnyer die xberani nak pnjat memandangkan berat bdn melebihi diameter ranting pokok kan...



Tgk ler tuh perut Ibu Ngah sebeso belon...tunggu ari jerk nak meletop tuh...huhuhuh..
Hariz cm biase ler..xleh tgk aku...nak menyepaa jerk..Hanees la mkn ati..huhuhu..

Hanees with her cousins

Hanees ngan sepupu sepapat dier...

Org lain seme keding2 ..kecuali Hayiz
Org lain seme gelap2 ..kecuali Hayiz
Org lain seme berposing2 ..kecuali Hayiz



Hanees + Hayiz -the sexy one-

Akibat panas...soooo...sila tutup mate anda yerkkkk...

0 comments: