Sunday, January 24, 2010

Contest : My Litte Helper - By Mama Sara

Saje belek2 blog aku ni..sbb dh lame tak menjengah..adusss..zalim sungguh....tibe2..jeng..jeng..jenggg..

aku tertarik ngan contest yg di anjurkan oleh mama sara nih..selalu aku tgk jerk die hntr contest kan..hukhukkhukk..jgn marahh mama sara..so..kali ni aku plak yg teruja nak menjoin kan diri...ni first time nk msuk contest..huhuhuh

Mungkin sbb ade gambar katun Bob The Builder ni aku tertarik kot..kuikuikui..last but not least..syaratnyer tak begitu menyusahkan kerja2 akuh...huhuhuh...



Semua detail dan syarat penyertaan seme ade kt sini

Ni peyertaan dr anakku..Wan Nur Hanees Bt Mior Fadzlee

Tajuk : Hanees My Litte Helper..



1. memula do like this..
2. lepas tuh.....alamakk mama..nape butang ni tercabuttt
3. ah.lntak laaa butang tuh...angkat baju mcm ni
4. lps tuh...tepuk2 baju ni bg rata...
5. akhir sekali..alamakkkk..mamaaa..hanees lupe step laaaa....
(buat muke control cun, pdhal dh luper step nk lipat...., mama dh 2 bakul siap lipat, hanees sehelai bj tuh xsiap2)

ok itu shj dr hanees...

2 comments:

** Perfect Love ** said...

tq join contest saya
aduhh camner nak judge nii hehe

Mama Mulan said...

alaaa....sj suke2..xmenag pun xper...menang lg best..haahahah...sekadar nak cukupkan korum..heheheh...