Monday, October 5, 2009

Riang Rayer Part II

Ok skang ni aku nak story-mory plak pasal mkn2 plak..alaaa...kalau bahasa sedapnyer open house la kan..biase ler rayer2 ni ramai yg buat open house....tp umh aku...aku mang dah ckp siang2 umh aku open sokmo...nak dtg gtau jerk...huhuhu..

First of the story...ni aku tempek sekitar jamuan kt umh Kak Siti Mazurah..


1.Aku tgk mase ni muke aku cm muke mak tiri jerk...pakse hanees mkn...
2.Hanees tido dok ingat dunia lps g berayer
3.Tu die new wedd kiter...ayu jerkk bini ko zul...

Lps isi perut kt rumah Kak Ct..kenkununnyer nak balik terus, tp k.org singgah opis jap sbb nak siram pokok kami...
Bile tibe opis terserempak plak ngan kete zaril...pd asalnyer plan nak u umh Rezad kami nak cancel jerk, tp bile dh jumpe geng..terus xjd..
Pergi kesane cm biase ler konvoi beramai2....rase cm nak anto rombongan pinangan jerkk..tp tu laaa..terlupe nak snap gambo Inspektor Kassim kiter..huhuhuhu...

1.Putih sepu ank Abg Jaaa..sib baik xikut bapak...tp aku still tingat kt ichaaa
2.Muke2 yg sedang tunggu santapan....control as..control
3.Tu die tuan umh sblh Hanees..aku tgk kaki Abg Jaa same beso jerk ngan tgn Hanees..

0 comments: