Monday, October 5, 2009

Kempen Tanam Pokok

Last week on Friday 2 Oct 2009...
Opis aku adakan acara Kempen Tanam Pokok Buah...
Tak sangka ramai la jugak yg amek bahagian...
MamaVogue secara tak rasmi jd Peraih Pokok..kayo mama ptg tuh..huhuhu..
Bak mcm iklan2 kt tv...tulis : brought to you by Mamavogue..ngeh..ngehh..ngehh
Aku pd awalnyer xnak amek port...tp dah last2 minute abah Hanees nk menanam gak..
So...we both have decide to plant a Delima Tree...
Kami pilih delima sbb jiran kt rumah die tnm pokok tuh..cute jerk nmpak pokok tuh bile dah berbuah..(pokok pun aku leh nmpak cute adussss..huhuhuh)

Majlis start after Asar prayer...



1. Selamat dh pokok delima ditanam..aku cm biase ler..sengih jerkkk
(Pokoknyer kecik jerk tp aku laki bini plak yg over bergambo..abes xnmpak pokok)
2. Bergambar dgn Rey...tukang korek lubang...
3. Sebelum tanam..kene posing dulu....
4. Sian adek aku sorang ni..kene kerahan tenaga korek lubang..huhuhuh

3 comments:

** Perfect Love ** said...

haa tak sanggup nak join tanam pokok ni.
takut kang dah bertahun2 ada org tanya... 'sape la tanam pokok tak tumbuh2 ni' hihihI~~

Mama Mulan said...

heheheh..dh kabo awal2 ngan mior..kalau nmpak agak2 hidup segan mati tak mahu tuh..baik cantas awal2..huhuhu..seronok....sabtu ahad dtg opis tuh sirammm..huhuhu

MamaVogue said...

Tak rugi berbakti pada tanah. Dah kira wakaf la ni. Sonok tgk org2 bersemangat tanam pokok buah.