Wednesday, September 16, 2009

Uli-Uli Aidilfitri

Tahun ni aku try buat kuih rayer....hehehehe...
Bukan ape teruja tgk Mama Vogue buat biskut...
rase seronok la plakk kalau ape yg kiter buat menjadi...
ingt nak buat byk jenis, tp disebabkan oven aku kecik, xlarat aku nak tunggu lamo2..

Ni die penyibuk...abes 1/2 kilo tepung aku dikerjakannyer...
Aku bg jerk seme tpg ngn alat2 buat kuih yg aku ade kt dier..
senang sikit, janji die xkaco aku melaksanakan misi aku..huhuhuh



Lps dah abes sepahkan dapo, lps mandi...haneess is not allowed to go to the kithen again okeyyy....nnt abes koto bj...
mula la die buat mcm2 gaya kt gate..
kenkunun buat muke simpati la kunun..soh bukak gate...
die siap nyanyi laaa..tepuk tgn laa..menari laa..mama xlayannyerrr..
last2 dier marah kat aku...g tlg abh die plak buat keje..


Abah Hanees cm biase tugas wajib dier...cuci lampu+kipas, tetmbah nak rayer ni, kene pakse buat jugak, walaupun die ckp...malassssss..huhuhu ..
ignore jerk kan laa ketiak abah hanees erk..sib baik ade cahaya lmpu..leh tlg cover..huhuhu
Hanees pun ape lg..tukang sibuk gak...mama tgk Hanees dah mcm boy dah..ngan bj ngan gaya rambut..huuhuh..


Dan akhirnyer..siap jugak kuih akuh....

1 comments:

MamaVogue said...

kan best buat biskut raya sendiri...hehhehe..