Sunday, September 20, 2009

Selamat Hari Rayer

Dah nok kol 1 pg..esk dah rayer...kejap jerk rase thn ni pose..tub tab tub tab, pejam celik pejam celik, esk dah rayer..ermmmm.....

Dah tgh mlm2 rayer ni tingat aku kat ma+Abah+Adik2 aku kt kpg...dah tido ke derang erk..thn ni turn berayer kat umh mentua...rayer ke-3 baru balik sane...

Dari aku melalut tak tentu psl..aku nak ucapkan selamat hari rayer pd semua kwn2 blog dan sesape yg sudi bace blog aku nih..

Kalau ade tersalah kater, terkasar bahasa..maaf kan la erk...

Tak luper..aku ucapkan salam takziah pada Tia a.k.a Kak Tina yang telah kehilangan bonda tersyg 2 minggu lps...jgn sedey2 kak tina...masih ada lg yg syg...

k..laa..chow..nak tlg mok msk...

Saje aku memblogging sbb illah on internet..so dikesempatan yg ade..aku bermadah la kejap...

0 comments: