Wednesday, June 17, 2009

Redang Part IV

Hari Kedua di Redang..

Trip pg ni kami ke Marine Park Island..aku tak teruja sgt nak snokeling sbbnyer dulu dah penah pegi, pastu ramai minah+mat sepet2 xbasuh berak nih...aku takut derang bwk virus jerk..hoohoo...

Sblm pegi kene menikmati suasana yg begitu mententeramkan jiwa aku yg tgh kusut nih..















Atas tongkang nak ke Marine Park












Hijau jerk lautt...aman mate aku jap..kalau perasan yg ade kayu2 yg berdiri tegak tuh..tuh la tmpt kami pergi first2 dulu..best kt situ..tp malangnyer dh dirobohkan atas alasan, politik...syg tol...












Ni die Redang Siri 2 Team dr TMR&D












Bersuke-ria ank dara aku ni main pasir..xper2...kali ni jerk boleh main..lain musim kim salamm dpt main2 pasir cmni..















Hebat ciptaan Tuhan..












Mandi time lg..ank dara aku ni kalau dh dpt masuk laut..kim slm ler nk pndang camera

2 comments:

SYAbAR said...

Best la tengok gambor2 kau orang pi kelah kat Redang. Anak kecil lg, camtulah.... Mai skit hari dia dah besar, pak dia tak heran kalau anak nak terjun masuk laut

Mama Mulan said...

heheheh..tu lerrr..