Wednesday, June 17, 2009

Redang Part I

Tibe jugak tarikh keramat yg ditunggu2 sekian lame tuh..11.6.2009 mlm Khamis kami bertolak dr Cyberjaya jam 12 malam...giler lmbat bertolak sbbnyer nak kan smpai ker Jeti Kuala Terengganu siang...Hanees yg awal2 dh tido kt umh...sblm naik bus komain bersuke ria berkejaran jumpe kwn2 baru..

Aku rase kali ni pergi tak bape best sbbnyer:
- Aku xdpt nak g snorkling jauh2 ..huhuhuh..
- Abah Hanees byk pntang..xleh lame2 dlm air nnt Hanees demam laaa, nnt Hanees
rentung laaa...pdhal die mls nak dukung Hanees ...grrrr
- Aku bengang ngan sorang mamat ni..name die..Brother Mop..ceritanyer nnt aku gtau..

Tapi secara overallnyer best la jugekk walaupunnnn kannn... dpt lupa kan seme masalah2 kerja yg aku xsuke tuh..tp smpai je bumi Selangor tetambah nmpak bangunan wane biru ni....mood gumbira akuh dah bertuko balik..eee..boringgggg.....menanahhhh otak den..

K ni die Tok Nujum nak mulakan cerita...jenng..jennng..jennnnnnggg

Ni die bus yg disewa khas...2 tingkat kooo..memula mang nak dok bwh..tp dh penuh..so nak tak nak kene dok atas..menggeletor pale lutut aku pnjat tangga bus...Hanees awal2lg dah tackle bakal mak mentua...huhuhuhhu...












Sape nama Haneesss..angkat tangann..yaaaa..ini die Tukang Kira selagi tak cukup org bus xleh gerak..












Sempat lg berposing depan bus ngan Kak Laili yang menten kurus...















Ni die jiran bus plg setia aku..Mama Rose...dr memula pegi smpai balik kiteorg mang dok berjiran...bukan aper senang nak bergosip..pistttt..pisttttt..huhuhu ..












Hanees berlawan tido ngan anak Saiful...Baby Alisya...sorang mengerekot sejuk..sorang telopong mulut..huhuhhuh..

1 comments:

** Perfect Love ** said...

cepattt sambung..sambung.. excited nak baca ni!!