Tuesday, February 24, 2009

1,2,3 upsssssss

Pagi ni walaupun aku boleh dikategorikan bizi ler jugak, tp aku pedulik hape..aku nak gak meng'update'kan blog akuh nih...ngadap jerk buat keje muak akuhh, serabut palahotakk akuh..g pun buat ape nak ngadap die jerkk..buang karen akuh jerkkk....bukan dpt naik pangkat pun kalau buat keje beria2kan....hohohohohoho...

Kelakor plak aku tgk c-kenet aku nih..mlm td tgh k.org layan citer Anak Betong, die sesenyap leh nak pnjat sofa ....dan ini hasilnyer:



Memula sesenyap jerk main sensorg ngan Thomas die tuh....







Sekali tgh dah tertonggeng nak panjat sofa....1..2..3



Dan akhirnyerrrr...waaaaaaaa..mamaaa i can'tttttt waaaaa....
wakakakakka...xdpt pnjat jugakkkk..

Tu laa Hanees mama dh pesan usaha tangga kejayaan..

3 comments:

** Perfect Love ** said...

budak hanees niii geram betol auntie nengok!!

MamaVogue said...

baby tu nk panjat gunung kinabalu tu...

Mama Mulan said...

tuh kirenyer pelapis mak ngan bapak die ler tuhh...