Wednesday, December 24, 2008

Corat-Coret 2008

Tinggal berape hari jerk lagi kiter dah nak masuk ke tahun baru (2009)..bermakna selamat tinggal lah untuk sejarah dan memori dalam kalender tahun 2008. pelbagai kenangan manis+pahit yang aku tempuhi sepanjang tahun 2008....antara kenangan terindah sepanjang 2008 adalah:


  • 28 Jan : Alhamdulilah dah 3 thn aku bersama suami tercinta
  • 31 Jan : Yahoo dpt 1 st ank sedara..tp jauh nun di sebarang laut : ISKANDAR
  • 20 Mac : Alhamdulilah aku selamat melahirkan puteri sulung ku -Wan Nur Hanees
  • 05 Apr : Sambut besday ngan mak aku kt kpg kebetulan aku dlm pntang
  • 20 Apr : Hanees dah sebulan
  • 08 Mei : My Besday ke 29..1st besday bergelar mama
  • 20 Mei : Hanees dah 2 bulan
  • 20 Jun : Hanees dah 3 bulan (baru belajar nak mengiring)
  • 20 Jul : Hanees dah 4 bulan (dah boleh meniarap)
  • 17 Aug : My Convocation At UTM..alhmdulilah abes gak aku study yg paling best aku grad sama laki akuh tu yg best tu..tp terkilan gak sbb tak dpt anugerah khas suami isteri dr UTM
  • 20 Aug : Hanees dah 5 bulan (Dah boleh meniarap dan telentang sendiri)
  • 27 Aug : Yahoo dapat 2nd ank sedara lagi : MOHD HARIZ AKMAL
  • 20 Sep : Hanees dah 6 bulan (Dah boleh menyusur kedepan dan kebelakang..dh start mamam)
  • 01 Oct : 1st berayer as a mama
  • 20 Oct : Hanees dah 7 bulan (Menyusur dgn lajunyer, dh boleh duduk tapi tak nk merangkak)
  • 20 Nov: Hanees dah 8 bulan (Dah boleh merangkak dan berdiri)
  • 14 Dec : Besday abah Hanees..belanje mkn pizza hut jerk laaaa...mama Hanees ni bukan org kaye pun nak bg2 abah hadiah..huhuh
  • 20 Dec : Hanees dah 9 bulan
  • 20 Dec : Date ni jugak ler Mawi kawin..eeeeee..bini die xsesuaizzzz ler..kaki kikis..aduss ya ampunnnn..wakkakaka

Dalam pada manis tuh ade gak kenangan pahit antaranyer:

dah dekat 4 kali mohon utk ke post exec..tp rezeki tak de..xdpt pun lg..mcm2 alasan yg dieberikan oleh pihak yg berhati busuk tuh......aduss..nape ler susah sgt kalau turn akuh tuh...cm liat jerk...penat dh nak bersabo...tp tu laaa..mungkin belum ade rezeki lg...kalau org lain dh lame blah dh tp aku..ntah laa..jiwa mang beso la nak blah..tp byk faktor penghalang la plak..antara faktor terbeso ialah : AKU KURANG FASIH NAK CKP OMPUTEH...xkompiden nak birukan mate hitam akuh ni....

mungkin ade hikmah kot disebalik kejadian..tp tu laa..dh 7 tahun aku berkhidmat kat kompeni ni tp..sebarang reward utk perkembangan carreer mang zero ler, sedey ler kan apa le nasib akuh nih.....ya-allah ya-tuhan ku..kau permudahkan ler segala urusan ku didunia dan di akhirat..aminnnn..

pe pun..aku ucapkan sayonara to 2008 dan welcome to 2009..semoga kehidupan aku sekeluarga bertambah bahagia dan ceria buat selamanyer...

Buat Ma+Abah : Terima kasih atas pengorbanan yang tak ternilai harganye dan tunjuk ajar sepanjang membesarkan ank mu ini..walaupun akuh ni ya rabbi..da degil girl (girl lg ker..huhuh)

Buat My Hubby : Love u 2 ever n ever n thnks for everthing..tq..tqq...Love u my dear

Buat My Baby : U are my sweet n princes in my heart..love u baby

0 comments: